بنیتز: اگر بیل 100 میلیون یوروست، همسیک بی‌قیمت است

کهکشانی ها
NEWS SPORT
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان REAL MADRID و آدرس rmanews.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





طرفداری - سرمربی تیم ناپولی، رافائل بنیتز می‌گوید اگر بیل 100 میلیون یورو ارزش دارد، مارک همسیک هافبک تیم ناپولی بی‌قیمت است.

این برای نخستین بار نیست که رافائل بنیتز، سرمربی اسبق چلسی و لیورپول عمل‌کرد مارک همسیک هافبک تیمش را مورد ستایش قرار می‌دهد، او قبل از این گفته بود که همسیک از نظر تاکتیکی از جرارد هم باهوش تر است.

بنیتز به مدیاست ایتالیا گفت: "در این نقل و انتقالات اگر شما مبلغ عجیب و غریبی بگویید هم میایند، بعضی‌ها این مبلغ را پرداخت می‌کنند؛ اگر بیل 100 میلیون یورو ارزش دارد، من همسیک را غیرقابل قیمت گذاری می‌بینم، اصلا دوست ندارم او را از دست دهم."

سرمربی اسپانیایی ادامه داد: "وقتی کاوانی از ناپولی جدا شد، لیستی از 5 بازیکن برای جانشینی او به باشگاه اعلام کردم که ایگواین هم در میان آن‌ها قرار داشت."

بنیتز در مورد نحوه مربیگری اش گفت: "من همیشه سعی می کنم بهترین ها را برای کار کردن انتخاب نمایم. من در این مورد از آریگو ساکی الهام گرفته ام. وقتی که من در آکادمی جوانان رئال مادرید بودم از سبک و شیوه تهاجمی وی به عنوان نمونه استفاده می کردم."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 20 شهريور 1392برچسب:, ] [ 21:1 ] [ محمدمیرعالی{مدیر وب} ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشیو مطالب
امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 81
بازدید دیروز : 91
بازدید هفته : 285
بازدید ماه : 277
بازدید کل : 30648
تعداد مطالب : 841
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1